Króliczki

Króliczki
Kłaczki Wełniaczki

wtorek, 26 maja 2015

Kocyk niemowlęcy na szydełku

Plan zrobienia kocyka na szydełku kołatał mi się w głowie od dawna. Chciałam zrobić duży, ciepły pled dla siebie, jednak ciągle coś tą decyzję odwlekało. Aż pewnego dnia dostałam zamówienie na mały kocyk niemowlęcy. Od razu wiedziałam jaki wzorem go zrobię, mianowicie zamarzył mi się chevron. Prosty a jednak bardzo efektowny wzór zygzaka pasuje w sam raz na kocyk. :)

Klientka wybrała kolory, a mi pozostała przyjemność i zaszczyt dziergania :)
Użyłam włóczki Cotton Gold Alize. Planowałam nieco większy kocyk, chciałam zużyć całe 5 motków, jednak w tracie okazało się, ze wystarczą 4 motki. Szydełko 3,5 mm.



Kocyk rósł... :)

Aż urósł do wymiaru 70x90 cm.







W sam raz do wózka na wiosenno-letnie spacery. :)
Włóczka marzenie.. robiło się niezwykle lekko, przyjemnie i gładko. Kocyk wyszedł bardzo elastyczny, mięciutki, milutki, rozciąga się bardzo we wszystkie strony, dzięki czemu ładnie się układa.

pozdrawiam 



1 komentarz:

  1. Śliczny kocyk Pani wyszedł. Ma Pani może schemat na ten wzór? Nie mogę poradzić sobie z tym wzorem. A nie mogę znaleźć schematu. Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń