Króliczki

Króliczki
Kłaczki Wełniaczki

sobota, 25 lipca 2015

Serwetka z elementów





Zapragnął mi się obrus. Duży, odświętny obrus z elementów.. Szalenie spodobał mi się ten wzór i jakieś.. pół roku temu zaczęłam swój pierwszy obrus.. :D

Zaczęłam.. i.. no właśnie, wzór w efekcie piękny, jednak jego robienie jakoś mi nie podpasowało i do robótki podchodziłam jak ten pies do jeża. :) 

Po jednym elemencie co jakiś czas.. i tak w męczarniach i z niechęcią powstawał powoli ten mój wymarzony obrus.. 

Jednak nagle nadarzyła się okazja i pomysł, by robotę zakończyć i zrobić z tego co powstało serwetę :)
Wymiary około 40 x 40 cm
Użyłam nici Muza 10, szydełko 1,1 mm

No i czuję ulgę, że robótka nie leży w kącie tylko  będzie zdobiła nowy dom ciesząc oko.

Pozdrawiam wszystkich ogarniętych takim uczuciem, typu...'' to chyba nie to'' :) :)


3 komentarze:

  1. Dużym plusem robótek z elementów jest to że można je skończyć kiedy się chce. Serweta jest bardzo elegancka i na pewno będzie świetną ozdobą stołu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. To Twój ostatni wpis, więc tutaj dam Ci znać ;)
    Nominowałam Cię do blogowej zabawy Liebster Blog Award. Szczegóły znajdziesz tutaj - http://wloczkoweoczka.blogspot.com/2015/09/liebster-blog-award.html :)

    OdpowiedzUsuń